TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


4 posters

    Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.

    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 52
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.  Empty Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.

    Inlägg av kung Stalle fre aug 14, 2015 2:54 pm

    Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.  Mmzrtk

    Var där eller var en fyrkant!

    Stalle
    matnor
    matnor


    Antal inlägg : 298
    Age : 53
    Ort : Sollentuna
    Registration date : 10-05-31

    Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.  Empty Sv: Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.

    Inlägg av matnor fre aug 14, 2015 9:48 pm

    Avis! Har bytt till mer lätrullat bakdäck nu så jag kanske inte skulle va oförskämt efter. men tyvärr på landet igen.
    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.  Empty Sv: Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.

    Inlägg av Vilma lör aug 15, 2015 8:09 am

    Oj, såg detta lite sent...
    Luthman
    Luthman


    Antal inlägg : 1569
    Age : 40
    Ort : Bällstalund(tror jag)
    Registration date : 11-11-12

    Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.  Empty Sv: Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.

    Inlägg av Luthman lör aug 15, 2015 9:27 pm

    Jag - fyrkant.

    Sponsored content


    Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.  Empty Sv: Fornstigen Extended imorgon, Lördag, kl 9:00 på parkeringen där leden börjar.

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: ons jul 03, 2024 11:39 am