TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


+6
Henrik K
HåkanN
Vilma
kung Stalle
mtb
Eric S
10 posters

    Söndag 31/5

    Luthman
    Luthman


    Antal inlägg : 1569
    Age : 40
    Ort : Bällstalund(tror jag)
    Registration date : 11-11-12

    Söndag 31/5 - Sida 2 Empty Sv: Söndag 31/5

    Inlägg av Luthman sön jun 07, 2015 10:02 pm

    Jag testade stigen till Antennkullen idag. Den var ju fin där över berget och neråt. En fråga: är tanken att man ska komma fram till vägen upp mot antennkullen? För det gjorde jag. Efter det där blöta partiet svängde jag höger på en liten stig. Tror även att man kunnat svänga vänster med det såg otydligt ut, därav min högersväng.

    planB
    planB


    Antal inlägg : 97
    Age : 50
    Ort : Bällstaberg
    Registration date : 12-05-20

    Söndag 31/5 - Sida 2 Empty Sv: Söndag 31/5

    Inlägg av planB mån jun 08, 2015 12:49 pm

    Ja, man kommer fram på den lilla grusvägen precis nedanför antennkullen. Det går även en liten stig upp på vänster sida som skulle kunna vara skojsig nerför, men då skulle man behöva dra lite ny stig den översta biten för stigen försvinner och blir till blåbärsris.

    Jag hittade en bra avslutning på den andra stigen i området som vi har babblat om i den här tråden också i helgen och märkte upp den. Om inte min endomondo-länk funkar så kan jag ju försöka lägga upp en gpx eller liknande, eller i extremfall visa den i verkligheten för nyfikna. Stalle vet ju också var den börjar. Sedan vill jag varna för att det är en helt vanlig stig och inte alls särskilt #enduro, men det är i alla fall något nytt och sånt tycker jag är kul.

      Aktuell tid och datum: mån jul 01, 2024 12:33 pm