TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


3 posters

    Jag såg nåt som jag inte ville se!!!!

    mtb
    mtb


    Antal inlägg : 779
    Age : 68
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Jag såg nåt som jag inte ville se!!!! Empty Jag såg nåt som jag inte ville se!!!!

    Inlägg av mtb lör dec 20, 2014 6:19 pm

    Evil or Very Mad
    Skulle ta ut pengar på bankomaten på nedre planet i blå huset i Arninge. Där finns en affär som vi inte går in i. Cyk....r...n.
    En person syntes smyga omkring i affären. Det var inte tomten. Det var en av oss! affraid
    Henrik K
    Henrik K


    Antal inlägg : 479
    Age : 40
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 12-04-17

    Jag såg nåt som jag inte ville se!!!! Empty Sv: Jag såg nåt som jag inte ville se!!!!

    Inlägg av Henrik K lör dec 20, 2014 11:10 pm

    Hehe. Jag har alibi.
    Billy
    Billy


    Antal inlägg : 360
    Age : 70
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-19

    Jag såg nåt som jag inte ville se!!!! Empty Sv: Jag såg nåt som jag inte ville se!!!!

    Inlägg av Billy sön dec 21, 2014 12:00 pm

    Intressant, Mia och jag hade varit på Elgiganten och när vi genade tillbaka via Cyk....r...n såg vi en kortväxt filur som ... letade julklappar eller?
    Nån här tillämpar taktiken, anfall är bästa försvar.
    mtb
    mtb


    Antal inlägg : 779
    Age : 68
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Jag såg nåt som jag inte ville se!!!! Empty Sv: Jag såg nåt som jag inte ville se!!!!

    Inlägg av mtb sön dec 21, 2014 1:40 pm

    ...men inte behöver man väl hjälp av personalen på Cyk....r...n för att gå igenom butiken??

    Sponsored content


    Jag såg nåt som jag inte ville se!!!! Empty Sv: Jag såg nåt som jag inte ville se!!!!

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: mån sep 30, 2024 9:36 pm