TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


4 posters

    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Henrik K
    Henrik K


    Antal inlägg : 479
    Age : 40
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 12-04-17

    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen Empty [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Inlägg av Henrik K tor aug 29, 2013 7:04 am

    Tog med mig kameran ut på kvällsturen igår. Det blev en liten film av det hela... Very Happy

    https://vimeo.com/73340715

    Snyggve
    Snyggve


    Antal inlägg : 733
    Registration date : 09-01-18

    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen Empty Sv: [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Inlägg av Snyggve tor aug 29, 2013 7:29 am

    Nice, nu blev man ju lite sugen att hoja igen! bounce 
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen Empty Sv: [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Inlägg av kung Stalle tor aug 29, 2013 8:55 am

    Här är min gamla goding från samma område.
    https://vimeo.com/10799823
    Stalle
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen Empty Sv: [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Inlägg av kung Stalle tor aug 29, 2013 9:37 am

    Fast din var fartigare Henrik :-)
    Och bra!.

    STalle
    Henrik K
    Henrik K


    Antal inlägg : 479
    Age : 40
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 12-04-17

    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen Empty Sv: [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Inlägg av Henrik K tor aug 29, 2013 9:45 am

    Vilka stigar var det som du gick och rekade ut? Såg ju ut som värsta urskogen, har ni dragit fram stigarna från scratch på så kort tid?

    Men ja, det var lite dåligt tempo tycker jag. "Cut the crap" Smile
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen Empty Sv: [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Inlägg av kung Stalle tor aug 29, 2013 10:12 am

    Nyhet nummer ett var ju SS2 och det var inte mycket till stig sista delen innan man kommer ut på grusvägen.

    Nyhet nummer två tror jag är igenväxt. Har bara kört den några enstaka gånger sen jag gjorde filmen.

    Nyhet nummer tre har hundägarna använt massor sen jag städade upp den så de har gjort en fin stig av den. Innan dess var det knappt nåt alls.

    Stalle
    Luthman
    Luthman


    Antal inlägg : 1569
    Age : 40
    Ort : Bällstalund(tror jag)
    Registration date : 11-11-12

    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen Empty Sv: [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Inlägg av Luthman fre aug 30, 2013 8:07 am

    kung Stalle skrev:Nyhet nummer ett var ju SS2 och det var inte mycket till stig sista delen innan man kommer ut på grusvägen.

    Nyhet nummer två tror jag är igenväxt. Har bara kört den några enstaka gånger sen jag gjorde filmen.

    Nyhet nummer tre har hundägarna använt massor sen jag städade upp den så de har gjort en fin stig av den. Innan dess var det knappt nåt alls.

    Stalle
    Vilken var nyhet nr två? Alltså var går den?

    Sponsored content


    [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen Empty Sv: [Film] Cut the crap - Kristinebergsskogen

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön okt 06, 2024 8:31 pm