TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


3 posters

    Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala

    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala Empty Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala

    Inlägg av kung Stalle lör jul 21, 2012 11:01 pm

    Jag får väl nästan be om ursäkt till ni som har erbjudit annat men nu har jag spanat på den här turen hela sommaren så nu får det bli av.

    På tisdag tänkte jag köra från Vallentuna till Barkarby och där hoppa på Upplandsleden för att sen cykla nämnda led till Uppsala. Det borde bli typ 13 mil eller nåt.

    Tidig start från Vallentuna eller annorstädes.

    Nån som är sugen på att haka?

    Stalle
    matnor
    matnor


    Antal inlägg : 298
    Age : 53
    Ort : Sollentuna
    Registration date : 10-05-31

    Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala Empty Sv: Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala

    Inlägg av matnor mån jul 23, 2012 9:11 am

    Sugen men Jens min kompis är hemma från Afrika och vill träffas då. Vilken tur man fick en bra ursäkt för den långa benmördarturen :-/
    Henrik K
    Henrik K


    Antal inlägg : 479
    Age : 40
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 12-04-17

    Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala Empty Sv: Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala

    Inlägg av Henrik K ons jul 25, 2012 9:57 am

    Hur gick det?
    matnor
    matnor


    Antal inlägg : 298
    Age : 53
    Ort : Sollentuna
    Registration date : 10-05-31

    Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala Empty Sv: Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala

    Inlägg av matnor ons jul 25, 2012 9:58 am

    Vilken återhämtningsklinik är du inlagd på? Vill skicka blommor.
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala Empty Sv: Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala

    Inlägg av kung Stalle ons jul 25, 2012 3:35 pm

    :-)

    Ingen klinik. Men man är ju inte skarpast i lådan idag, så mycket kan man säga.

    Jo det gick i stort sett bra. Eftersom jag inte har nån GPS som går att använda så kan jag väl bara gissa men jag gissar på 3½mil stig, 3½mil grusväg/motionsspår och 4 mil väg. Allt som allt typ 11mil avverkades på lite drygt nio timmar inkl lunch och fika och smärre mekaniska bekymmer.

    Stalle
    matnor
    matnor


    Antal inlägg : 298
    Age : 53
    Ort : Sollentuna
    Registration date : 10-05-31

    Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala Empty Sv: Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala

    Inlägg av matnor tor jul 26, 2012 5:55 pm

    Bra jobbat! har precis pumpat upp biken och oljat. Kommer att köra Sollentuna-Muskö i morgon, typ 10 mil. Oj oj.

    Sponsored content


    Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala Empty Sv: Tisdagen den 24e, Upplandsleden, Barkarby - Uppsala

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön okt 06, 2024 9:29 pm