TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


5 posters

    Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern!

    mtb
    mtb


    Antal inlägg : 779
    Age : 68
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern! Empty Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern!

    Inlägg av mtb ons jun 13, 2012 8:11 am

    Kan hända att Billy och Sune e lite trötta i benen efter Vättern men kom och kolla om dom dyker upp!
    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern! Empty Sv: Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern!

    Inlägg av Vilma ons jun 13, 2012 9:22 am

    Min plan är att dyka upp.

    Luthman
    Luthman


    Antal inlägg : 1569
    Age : 40
    Ort : Bällstalund(tror jag)
    Registration date : 11-11-12

    Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern! Empty Sv: Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern!

    Inlägg av Luthman ons jun 13, 2012 9:52 am

    är iväg och firar föräldrafödelsedag så jag är geografiskt sett annorstädes.
    Henrik K
    Henrik K


    Antal inlägg : 479
    Age : 40
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 12-04-17

    Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern! Empty Sv: Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern!

    Inlägg av Henrik K ons jun 13, 2012 10:03 am

    Luthman skrev:jag är geografiskt sett annorstädes.

    +1
    Snyggve
    Snyggve


    Antal inlägg : 733
    Registration date : 09-01-18

    Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern! Empty Sv: Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern!

    Inlägg av Snyggve tor jun 14, 2012 10:59 am

    Kan du bara fixa bra väder så kommer jag.......
    mtb
    mtb


    Antal inlägg : 779
    Age : 68
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern! Empty Sv: Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern!

    Inlägg av mtb sön jun 17, 2012 10:35 am

    Först så kom ingen, sen kom ingen och till slut, lite väl sent kom ingen. Så Inga och jag drog ut i ickeskogen och hade en fin stund i ickesolen. Skiter i det här med regn och åker till Thailand på tisdag. Ha en skön sommar!

    Sponsored content


    Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern! Empty Sv: Söndag 17 juni sista kaffeserveringen före sommarsemestern!

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: tis jul 09, 2024 1:12 am