TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


2 posters

    Söndag 28/8

    mtb
    mtb


    Antal inlägg : 779
    Age : 68
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Söndag 28/8 Empty Söndag 28/8

    Inlägg av mtb ons aug 24, 2011 7:30 pm

    Då blir det en hutt före cyklingen till alla som önskar! Kaffe serveras dock som vanligt. Välkommen kl 10.00
    Snyggve
    Snyggve


    Antal inlägg : 733
    Registration date : 09-01-18

    Söndag 28/8 Empty Sv: Söndag 28/8

    Inlägg av Snyggve lör aug 27, 2011 4:20 pm

    Tufftuff i morgon blir det åka av ! Twisted Evil
    mtb
    mtb


    Antal inlägg : 779
    Age : 68
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Söndag 28/8 Empty Sv: Söndag 28/8

    Inlägg av mtb sön aug 28, 2011 3:18 pm

    Oj vilken morgon! Snyggve och jag kunde vräka oss i kökssoffan och all erbjöds sprit.
    Efter det kollade vi cyklarna och drog iväg med god fart mot Sherwoodskogen där vi efter en stund mötte en Giant HT med en man på. Vi övertalade honom att följa med oss in i den mörka skogen. Där vrängde han efter en stund av gummit och tappade luften. Även Fredrik råkade ut för ett missöde, blev lite ledsen i ögat då en pinne petade bort kontaktlinsen.
    Då var vi framme i civilisationen i Täby kyrkby.
    Mannen med Gianten gick åt sitt håll (Ensta) och vi cyklade hem till Fredrik för att uppgradera ögat.
    Sen bar det av med nya friska krafter ut i spenaten. Oj vad det gick undan! Vid ett lämpligt ställe på Roslagsleden träffade vi 5 pigga pojkar från huvudstaden som åkt bil till Domarudden och via Roslagsledens böljande dragning färdades mot Danderyd.
    Efter en kort stund gjorde även Snyggve och jag det (vände helt enkelt på cyklarna).
    Väl framme vid asfalt vek vi hemåt.
    Turen avslutades på Snyggves gräsmatta med en vätskekontroll.
    Mycket fin tur må jag säga!

    Sponsored content


    Söndag 28/8 Empty Sv: Söndag 28/8

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: ons jun 26, 2024 3:51 pm