TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


+2
Vilma
JPKC
6 posters

    "Toms Cyklister" - snart som förening!

    avatar
    JPKC


    Antal inlägg : 18
    Ort : Danderyd
    Registration date : 09-08-18

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av JPKC fre feb 12, 2010 4:24 pm

    Hej på er alla glada!

    Som Stalle kanske har skvallrat om kommer Ville och jag tävla lite under 2010 så länge lusten faller på. För tävling med licens måste man dock vara ansluten till en förening och ingen av oss är speciellt sugna på att köra för min nuvarande klubb, Fredrikshof. Istället tänkte vi starta föreningen "Toms Cyklister" och för detta krävs ju så klart klubbkläder.

    Nu är ju så fallet att ni inte är lika förälskade i lycra som undertecknad men jag vill ändå kolla av intresset bland er gällande köp av snyggt svarta kläder i LYCRA med TC-loggan stämplat lite här och var. "Kalas" kläder kan man beställa i små upplagor vilket passor oss fint. Ville pratade om att Fredde har forskat i möjligheterna kring någon typ av TC-piké men några detaljer om det känner jag inte till.

    Är ni intresserade av att haka på med cykelkläder från Kalas, hör gärna av er till mig:

    johancarlstrom@yahoo.com

    Personligen tycker jag att det här känns grymt kul. Skoj att åka omkring i Sverige med TC-kläder som en liten homage till den som fick oss att börja cykla en gång i tiden på de härliga 90-talet.

    Over and out,
    Johan
    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av Vilma tis feb 16, 2010 10:08 am

    Idag skickar Johan in de pappren som behövs för att TC ska bli en förening. Så för hoppnigsvis så är det klartom några veckor och vi kan starta vår erövring av montainbike-sverige.Smile

    Kostnaden som ligger på 1300:- delar jag och Johan på men om det är någon som tänker tävla i år och vill göra det för TC så får ni gärna komma in med litet bidrag som förenigsavgift. Och det är klart ni vill tävla för TC,..jag menar man kan ju inte hålla på och köra för typ vallentuna cykelklubb eller liknande..=D
    bjorre
    bjorre


    Antal inlägg : 402
    Age : 50
    Ort : Sollentuna
    Registration date : 09-01-19

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av bjorre tis feb 16, 2010 10:54 am

    Är det schyssta fester i er förening då?
    Admin
    Admin
    Admin


    Antal inlägg : 70
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av Admin tis feb 16, 2010 11:06 am

    Jag sorterade upp lite här så tröjjor blev tröjjor och förening blev förening.

    Stalle
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av kung Stalle ons feb 17, 2010 9:44 am

    Blire nå KM?
    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av Vilma ons feb 17, 2010 6:48 pm

    Självklart!

    I vilken form är dock oklart..=D
    bjorre
    bjorre


    Antal inlägg : 402
    Age : 50
    Ort : Sollentuna
    Registration date : 09-01-19

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av bjorre tor feb 18, 2010 8:20 am

    Vilma skrev:I vilken form är dock oklart..=D

    Jag skulle gärna se någon form av back-event.... typ backhäv?
    avatar
    cruxet


    Antal inlägg : 1
    Registration date : 10-02-19

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av cruxet fre feb 19, 2010 12:41 pm

    Låter skitbra, jag kanske vill vara med så småningom
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av kung Stalle tis mar 09, 2010 9:55 pm

    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av Vilma ons mar 10, 2010 4:02 pm

    Jag e ganska säker på att de är fyllon och att de menar 4x och DH. XC-SM har varit klart ganska länge att Rättvik ska ta hand om.

    Om vi pratar 2010 alltsåSmile
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 53
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av kung Stalle ons mar 10, 2010 5:50 pm

    Ok... ja men skall vi ordna DH-SM då? Very Happy
    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av Vilma ons mar 10, 2010 5:59 pm

    Det e ju givet!

    Sponsored content


    "Toms Cyklister" - snart som förening! Empty Sv: "Toms Cyklister" - snart som förening!

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: mån okt 07, 2024 12:40 am