TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


3 posters

    Se hit gubbar och gummor! Enduro är här!

    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 52
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Se hit gubbar och gummor! Enduro är här! Empty Se hit gubbar och gummor! Enduro är här!

    Inlägg av kung Stalle fre mar 21, 2014 10:22 am

    Hej!

    För er som inte vet om det så har jag och två andra herrar startat en svensk cup för Enduro (eller som vi hittills kallat det, rally). Det är en herre i Göteborg som heter Ingemar och en herre i Grycksbo som heter Tomas plus jag. Serien kommer innehålla fem tävlingar varav jag basar för en. Tillsammans med fyra banläggare, MTB Täby och lite annat folk så skall det genomföras.

    Alltså... Den 4/5 så körs det i Flottsbro och då vore det kul om ni dök upp. Om ni inte vill tävla så tar jag tacksamt emot funktionärshjälp eller så får ni gärna bara komma å kolla. Men allra helst vill jag att ni kommer och tävlar :-)

    http://www.enduroswedenseries.se/

    Stalle
    Luthman
    Luthman


    Antal inlägg : 1569
    Age : 40
    Ort : Bällstalund(tror jag)
    Registration date : 11-11-12

    Se hit gubbar och gummor! Enduro är här! Empty Sv: Se hit gubbar och gummor! Enduro är här!

    Inlägg av Luthman fre mar 21, 2014 11:34 am

    Jag kommer att vara där, kör med pressleg.

    Fråga till herr arrangeur; kommer det att finnas mjölighet till träning dagen innan? Om så, kommer det att vara bandat? Jag funderar på att försöka plåta lite åkbilder men det är ju svårt eftersom jag själv ska köra.
    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    Se hit gubbar och gummor! Enduro är här! Empty Sv: Se hit gubbar och gummor! Enduro är här!

    Inlägg av Vilma fre mar 21, 2014 1:21 pm

    KOmmer att köra med klubbkläder på:-)


    Sponsored content


    Se hit gubbar och gummor! Enduro är här! Empty Sv: Se hit gubbar och gummor! Enduro är här!

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön sep 29, 2024 5:23 pm