TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


4 posters

    Någon som vill ta med sig färsking?

    joakimsf
    joakimsf


    Antal inlägg : 11
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 12-07-09

    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av joakimsf mån jul 09, 2012 2:21 pm

    Är det någon som har lust att ta med sig en nybörjare ut? Gärna visa lite vad som finns kring Bällstaberg- och Uthamra krokarna.
    /Jocke
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 52
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Sv: Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av kung Stalle mån jul 09, 2012 7:38 pm

    Howdy! Välkommen!

    Vi kör lite då och då. Vanligast är Söndagar kl 10 och Onsdagar kl 19. Men det är lite si å så under sommaren.

    Men titta in då och då så finner du säkert något.

    Stalle
    joakimsf
    joakimsf


    Antal inlägg : 11
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 12-07-09

    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Sv: Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av joakimsf mån jul 09, 2012 10:22 pm

    Hej, tack jag håller ögonen öppna!

    Jocke
    Freddan
    Freddan


    Antal inlägg : 1570
    Registration date : 09-01-17

    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Sv: Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av Freddan mån jul 09, 2012 11:15 pm

    Jag träffade två monkeybajkers på "parkeringen" vid Arningeleden (nedanför Hellasstigen) ikväll, berättade om TC så vi får se om de reggar sig här.

    Jag har semester nu så jag hojar nog en del dagtid, så jag slänger ut en tråd om nån vill haka. Det blir nog förresten en tur rätt tidigt imorrn bitti, runt 09.00 skulle jag tro.
    avatar
    Benny_Scott


    Antal inlägg : 4
    Registration date : 12-07-09

    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Sv: Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av Benny_Scott mån jul 09, 2012 11:25 pm

    Freddan skrev:Jag träffade två monkeybajkers på "parkeringen" vid Arningeleden (nedanför Hellasstigen) ikväll, berättade om TC så vi får se om de reggar sig här.

    Jag har semester nu så jag hojar nog en del dagtid, så jag slänger ut en tråd om nån vill haka. Det blir nog förresten en tur rätt tidigt imorrn bitti, runt 09.00 skulle jag tro.

    Det var mig och Petter du träffade, tack för tipset om forumet
    joakimsf
    joakimsf


    Antal inlägg : 11
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 12-07-09

    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Sv: Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av joakimsf mån jul 09, 2012 11:37 pm

    Kul! Jag har svårt dagtid denna veckan, dock efter 17.30..
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 52
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Sv: Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av kung Stalle tis jul 10, 2012 10:52 am

    Tre nyreggade på samma vecka! Det har inte hänt sen vi startade forumet. Välkomna alla!

    Stalle
    avatar
    Benny_Scott


    Antal inlägg : 4
    Registration date : 12-07-09

    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Sv: Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av Benny_Scott ons jul 11, 2012 10:16 am

    Tack för det, väldigt roligt att träffa på människor med samma intressen. Ser fram emot att få lite nya "cykelkompisar", det blir ofta roligare när man är några stycken som cyklar.

    //Benny

    Sponsored content


    Någon som vill ta med sig färsking? Empty Sv: Någon som vill ta med sig färsking?

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön sep 29, 2024 3:29 pm