TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


3 posters

    köpa ram från Taiwan

    easy22
    easy22


    Antal inlägg : 443
    Age : 104
    Ort : åkersberga
    Registration date : 11-11-29

    köpa ram från Taiwan Empty köpa ram från Taiwan

    Inlägg av easy22 mån maj 21, 2012 12:07 pm

    Tjenixen!

    Nån som köpt ram direkt från Kina (Taiwan)?
    Funderar på att köpa en racerram, Specialized SL3, från ovan nämnda land.
    Nån som har erfarnhet av det? Kan man lita på det? Är det "samma" vara som original, vad tror ni?

    http://yongcycling.en.ec21.com/Specialized_S_WORKS_TARMAC_SL3--6224855_6224896.html

    En skillnad på c:a 20 000 i pengar... jämfört med en "riktig".


    /A
    bjorre
    bjorre


    Antal inlägg : 402
    Age : 50
    Ort : Sollentuna
    Registration date : 09-01-19

    köpa ram från Taiwan Empty Sv: köpa ram från Taiwan

    Inlägg av bjorre mån maj 21, 2012 12:53 pm

    Inte just en SL3 kopia, men jag hade en sprillans fulkines av någon modell hängandes i mekstället på jobbet för nån vecka sen. LVG ram med MTB 'vevhus' blev lite svårt att hitta nåt vevparti som funkade hjälpligt i den ramen. Rätt komiskt tycker jag Smile

    Men många på happy är ju nöjjda med sina kineser...
    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    köpa ram från Taiwan Empty Sv: köpa ram från Taiwan

    Inlägg av Vilma mån maj 21, 2012 3:21 pm

    Har en kille på jobbet som har köpt rätt mcyekt fulkines. Just nu kör ahn på en grön Kinarello. Rätt fyndigt namn.

    Hanhar dopck haft problem med gallfar och annat jox. och reklamationer verkar gå typ sådär. Det var något strul med nya ramen med har fag för mig. men den går ju att cykla på.

    easy22
    easy22


    Antal inlägg : 443
    Age : 104
    Ort : åkersberga
    Registration date : 11-11-29

    köpa ram från Taiwan Empty Sv: köpa ram från Taiwan

    Inlägg av easy22 mån maj 21, 2012 3:28 pm

    Ville, vill inte klaga, men jag tror du sluddrar lite... kanske en svenska kurs? Dyslexi? Smile
    Här ska det tydligen vara med styrlager och gängan till vevlagret ska vara "engelsk" så den passar de flesta "standard" vevlager - säger vän av ordning.
    Är en på Happy som säljer en lika dan, det var därför jag letade reda på "hans" leverantör...
    Men han vill ha 8 000.- och direkt från främmande orienten, typ 5 000.-, för samma ram....

    Kanske ska vänta till jag hittar en riktig, äkta på Ebay, för rätt pengar.
    Då slipper man problem, man vill ju mer än cykla på den, den ska ju också fungera som penisförlängare

    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    köpa ram från Taiwan Empty Sv: köpa ram från Taiwan

    Inlägg av Vilma mån maj 21, 2012 3:32 pm

    easy22 skrev:Ville, vill inte klaga, men jag tror du sluddrar lite... kanske en svenska kurs? Dyslexi? Smile
    Här ska det tydligen vara med styrlager och gängan till vevlagret ska vara "engelsk" så den passar de flesta "standard" vevlager - säger vän av ordning.
    Är en på Happy som säljer en lika dan, det var därför jag letade reda på "hans" leverantör...
    Men han vill ha 8 000.- och direkt från främmande orienten, typ 5 000.-, för samma ram....

    Kanske ska vänta till jag hittar en riktig, äkta på Ebay, för rätt pengar.
    Då slipper man problem, man vill ju mer än cykla på den, den ska ju också fungera som penisförlängare


    Jag har aldrig orkat bry mig om stavning på nätet. Vissa dagar r det sämre än andra. Men det går fort att skriva:-)

    easy22
    easy22


    Antal inlägg : 443
    Age : 104
    Ort : åkersberga
    Registration date : 11-11-29

    köpa ram från Taiwan Empty Sv: köpa ram från Taiwan

    Inlägg av easy22 mån maj 21, 2012 3:34 pm

    fort, fort, kan jag tänka, om man skriver på telefånen kan jag förstå, e ju inte hellätt om man har karllabbar heller

    Sponsored content


    köpa ram från Taiwan Empty Sv: köpa ram från Taiwan

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön sep 29, 2024 3:23 pm