TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


+4
Vilma
Billy
Freddan
kung Stalle
8 posters

    Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du?

    Vilma
    Vilma


    Antal inlägg : 1304
    Registration date : 09-01-19

    Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du? - Sida 2 Empty Sv: Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du?

    Inlägg av Vilma sön dec 18, 2011 7:41 pm

    Snygg Fredrik skrev:
    Vilma skrev:
    4:24 stannade min klocka på så det blev en ganska bra tur.

    Men då cyklade du till och från Tom i den tiden, för jag såg Billys gula swischa förbi i ögonvrån vid mig vid 12:00.
    Oavsett en respektabel Tid!

    Ja, det var min tid. Körde roslagsled till tom vilket gjorde att jag hade 1:10 redan innan kaffet. Stoppade såklart klockan på kaffestunden. Sen delade vi på oss vid slutet på gula stigen då jag fortsatte först norrut nästan fram till crossbanan innan jag vände hem coh körde roslagsleden till S-tuna.

    Lite roligt att den blötaste/slibbigaste dagen blir den längsta. får se om jag hinenr straffa det innan året är slute men man ahr ju familj med.

    Billy
    Billy


    Antal inlägg : 360
    Age : 70
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-19

    Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du? - Sida 2 Empty Sv: Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du?

    Inlägg av Billy sön dec 18, 2011 8:06 pm

    Snygg Fredrik skrev:
    Vilma skrev:
    4:24 stannade min klocka på så det blev en ganska bra tur.

    Men då cyklade du till och från Tom i den tiden, för jag såg Billys gula swischa förbi i ögonvrån vid mig vid 12:00.
    Oavsett en respektabel Tid!

    Hmmmm, i sådana fall tog det mig en timme från dig och hem. Jag är kanske lite förvirrad ibland, men vad jag minns så svimmade jag inte på hemvägen.
    Snyggve
    Snyggve


    Antal inlägg : 733
    Registration date : 09-01-18

    Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du? - Sida 2 Empty Sv: Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du?

    Inlägg av Snyggve sön dec 18, 2011 9:33 pm

    Nu kan du väl ändå för söka möta mig halvvägs Billy. 12:15 okej!

    Sponsored content


    Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du? - Sida 2 Empty Sv: Jag skall nöta nya frecha stigar på söndag. Skall du?

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön sep 29, 2024 9:25 pm