TOMS Cyklister

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
TOMS Cyklister

Vi pratar cykling, stigar och turer.


3 posters

    Torsdag 30/9

    Billy
    Billy


    Antal inlägg : 360
    Age : 70
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-19

    Torsdag 30/9 Empty Torsdag 30/9

    Inlägg av Billy tor sep 30, 2010 5:52 pm

    Tjabba,
    jag måste fixa mina växlar innan nästa tur, som alltså inte blir ikväll (fixas till söndag - om jag kommer ihåg det)
    Jag kör landsväg med Lugna Gruppen istället.
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 52
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Torsdag 30/9 Empty Sv: Torsdag 30/9

    Inlägg av kung Stalle tor sep 30, 2010 10:42 pm

    Jag kastade mig ut i terränglådan pass kvart i nio och gjorde Uthamra. De e förbannat gött å köra med pannlampa!

    Å för er som undrar så kan kan jag meddela att SS1 är jättejobbig när man kör den uppför... även med pannlampa.

    Stalle
    Freddan
    Freddan


    Antal inlägg : 1570
    Registration date : 09-01-17

    Torsdag 30/9 Empty Sv: Torsdag 30/9

    Inlägg av Freddan fre okt 01, 2010 8:07 am

    Ja vicken kväll, jag var ute fram till 1900, så jag körde utan lampa. Det var helt magiskt, höstcykling har helt plötsligt seglat högst upp på topplistan.
    Jag körde också Uthamra(nya SS1), SS2, bort till kohagarna, stocken o taggtrådsbacken och sen längs sjön hemåt.

    Uthamra är ju heelt sjukt bra(tack Stalle), kan vi inte ta hit Gary F så han kan sätta det på topp-10 i världen.

    Om jag inte skulle hem o lägga barn hade jag bara hämtat pannlampan o fortsatt hela kvällen...

    Billy, tips från coachen: Ska man cykla på torsdag, så kollar man cykeln senast onsdag. =)

    albino
    kung Stalle
    kung Stalle


    Antal inlägg : 2671
    Age : 52
    Ort : Vallentuna
    Registration date : 09-01-17

    Torsdag 30/9 Empty Sv: Torsdag 30/9

    Inlägg av kung Stalle fre okt 01, 2010 5:07 pm

    Jag körde ganska precis det samma. Inte över stocken utan gamla ol-school lite längre in. Där är det numera nästan magiskt för mitt i skogen står det gröna lyktor.

    Men om du körde SS2 så måste du ha rivit hindrena eller? De var uppbyggda när jag kom. Missade vi hinderkvinnan med en timma?

    Stalle
    Freddan
    Freddan


    Antal inlägg : 1570
    Registration date : 09-01-17

    Torsdag 30/9 Empty Sv: Torsdag 30/9

    Inlägg av Freddan fre okt 01, 2010 8:12 pm

    Jepp körde ner hindren! Hon bor väl i skogen kärringen och springer ut och som en bollkalle när man bränt förbi.

    Sponsored content


    Torsdag 30/9 Empty Sv: Torsdag 30/9

    Inlägg av Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön sep 29, 2024 1:14 pm